Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 lipca 2012

Zupa gulaszowa z kurkami z czerwonymi kluseczkami.

 

 

Kolejna wyprawa na grzyby i koszyczek kurek jest ,więc coś trzeba wymyślić,wyszła naprawdę pyszna zupa którą bardzo polecam.

Składniki na zupę; 

kawałek mięska szynki

kurki 

2 białe części od pora

4 marchewki

pietruszka korzeń+ pęczek natki

seler korzeń+natka

Na kluseczki;

mąka

ciepła woda

jajko 

koncentrat pomidorowy

Mięsko myjemy , suszymy ,kroimy na mniejsze kawałki jak do gulaszu i podsmażamy ,w garnku gotujemy wodę i wrzucamy przesmażone mięsko,chwilę gotujemy w między czasie obieramy warzywa i kroimy je ,kurki oczyszczamy i przesmażamy wrzucamy do garnka z mięsem do tego warzywa i dalej gotujemy pod koniec doprawiamy i dodajemy poszatkowane natki selera i pietruszki. Ciasto na kluseczki mieszamy; mąkę z jajkiem,wodą odrobiną soli dodajemy troszkę koncentratu do koloru i z deski nożem wrzucamy na gotującą się wodę z solą i odrobiną oleju małe kluseczki.Odcedzamy .Zupę podajemy z porcją klusek.

 


3 komentarze:

  1. ja uwielbiam kurki w śmietanie :) oj, trzeba się wybrać na kurki do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam w lesie, ale kurek nie znalazłam, w lidlu kupiłam opakowanie, więc taką zupkę też zrobię.

    OdpowiedzUsuń