Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 maja 2012

Testowanie z Winiary 

Jakiś czas temu dostałam od Winiary do przetestowania dania z woreczkiem ;

-Soczysty gulasz

-kurczaka  z czosnkiem i ziołami

-golonkę w kapuście

-  schab ze śliwką

-kurczak z papryką i ziołami

-soczyste żeberka

-skrzydełka z miodem

-karkówka z ziemniakami

-kurczak słodko-kwaśny

Więc zaczęłam się zastanawiać co zrobić pierwsze zrobiłam trzy potrawy .

Oto pierwsza z nich z udziałem ""Soczystego gulaszu ""

Składniki ;

-soczysty gulasz

-pierś z kurczaka

-4 pomidorki

-biała część pora

-2 łyżki ketchupu

Pierś myjemy i osuszamy,kroimy na mniejsze kawałki wrzucamy do woreczka,pomidorki pozbawiamy skórki kroimy na połowę dodajemy do woreczka,również dodajemy pociętą w talarki porę ,ketchup,oraz zawartość torebeczki ,zamykamy dobrze mieszamy i wstawiamy do piekarnika na ok 40 minut.  Polecam danie naprawdę pyszne.

Drugie danie z użyciem produktu Winiary to ""Soczysta karkówka z ziemniakami"".  Mój mąż zostanie na stałe jej fanem . Zamiast karkówki użyłam schabu .
Produkty; 
-Soczysta karkówka z ziemniakami
-8 plastrów schabu
- 4 młode ziemniaki
- 2 cebulę 
-papryka czerwona i pomarańczowa
- 2 łyżki oleju
Plastry schabu muszą być dość cieniutkie wkładamy do woreczka,dodajemy umyte i pokrojone na ćwiartki ziemniaki,cebulę, pokrojoną w paski paprykę,olej i zawartość  torebki,zamykamy i dobrze mieszamy.  Pieczemy ok 60 minut.
No i trzecia potrawa czyli ""Soczysty schab ze śliwką""  Oczywiście musiałam coś pozmieniać i zamiast śliwki dodałam papryki .
Produkty;
-Soczysty schab ze śliwką
- ok 60 dag schabu
-papryka czerwona i pomarańczowa
Schab myjemy ,suszymy i nacinamy do rolady paprykę kroimy w paski wkładamy do schabu zwijamy i zawiązujemy nitką   pozostałą paprykę wrzucamy do woreczka ze schabem i zawartością torebki,zapinamy nacieramy i pieczemy ok 60 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz